Syng, Spis og Snak – Grønt

Gymnastikhøjskolen i Ollerup, Svendborgvej 3, Vester Skerninge – Onsdag den 30. sept 2026.

Fællessang, fællesspisning og gode samtaler

Endnu engang er du inviteret, når Gymnastikhøjskolen, nærområdet og venner fra nær og fjern mødes til fællesspisning og -sang. Formålet er at at sprede glæden og værdien ved fællessang, at få en god samtale og – selvfølgelig – et godt måltid ved samme lejlighed.

Denne gang er temaet kødfrit, og du kan roligt glæde dig til at opleve, hvor lækkert, det bliver.

Når vi har budt hinanden velkommen og fået lækker aftensmad sammen, drager vi mod vores gamle foredragssal, hvor vi skal synge, lytte og være sammen. Når højskolestemningen og fællesskabet er trukket helt ind i os, bevæger vi os så tilbage til spisesalen til kaffe, kage og en rigtig god snak.

Program

Kl. 16.30 Dørene åbner – ankomst v/ hovedtrappen og velkomst i læsesalen (det runde bord)

Kl. 17.15-18.00 Aftensmad i Spisesalen

Kl. 18.00 Sang i Foredragssalen

Kl. 19.15 Kaffe, kage og gode samtaler i Spisesalen 

Pris kr. 138,00,-/person

Tilmeld årsmøde 2025