Adventsmøde 2026

Advent

Kom til denne hyggelige årlige tradition

Torsdag den 26. november kl. 19.30

i Spisesalen på Gymnastikhøjskolen i Ollerup.

Når julen banker på døren, åbner vi højskolen for julehygge, ro, kaffe, kage og samvær, når vi igen i år holder Adventsmøde.

Dørene åbner kl. 19.00, og der er indgang ved Hovedtrappen. Du kan forvente højskolehygge, fællessang, koropvisning og Luciaoptog, og så får vi traditionen besøg af en taler, som annonceres senere.

Vær med til kaffe, kage og hyggeligt samvær, og få tændt op i julestemningen på vores gamle, skønne højskole. Vi glæder os – og det kan du også roligt gøre 🙂

Pris pr. person kr. 75,-

Tilmelding og betaling via dette link

Arrangører
Ollerup Menighedsråd – Ollerup Efterskole – Sang og Musik og Gymnastikhøjskolen i Ollerup

Tilmeld årsmøde 2025